ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 45€

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 45€

Πολιτική Επιστροφών

1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).
Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο efixante@gmail.com ή με τηλέφωνο στο 2310792676  γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.
Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

Για να γίνουν δεκτά τα προϊόντα προς αντικατάσταση, θα πρέπει:
    • το προϊόν να είναι άθικτο.
    • να μην είναι χρησιμοποιημένο ή/και φθαρμένο, ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.
    • να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία, η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.
    • να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
    • λόγω υγιεινής τα σλιπ σε εσώρουχα, πυτζάμες και μαγιό δεν επιστρέφονται.

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από το επίσημο service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.
Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές και θα πρέπει να επιστραφούν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από από την ημερομηνία παράδοσης και μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα μας. Σε αυτή την περίπτωση o πελάτης μπορεί να επιλέξει ένα νέο προϊόν από την ιστοσελίδα μας για να κάνει την αλλαγή και όταν παραλάβει τη νέα του παραγγελία δίνει στην εταιρεία courier την παραγγελία που θέλει να κάνει αλλαγή εναλλακτικά μπορεί να κοπεί πιστωτικό στον πελάτη το οποίο διαρκεί για 2 μήνες. Επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 14 ημερών από την αποστολή και παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής της παραγγελίας του (5 ευρώ για Ελλάδα) τα οποία αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής και οφείλει να είναι τα προϊόντα όπως ακριβώς τα παρέλαβε με όλα τα ταμπελάκια, συσκευασία και απόδειξη που είχαν αυτά.

Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής προϊόντων είναι: ediafanes.gr, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, Τ.Κ.:, ΠΟΛΗ, ΧΩΡΑ

Ο πελάτης με την αποδοχή των Όρων Χρήσης & Πολιτικής Απορρήτου, παραιτείται του δικαιώματος υπναχώρησης του άρθρου 3εν 2251/1994. 

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους:

    • με αντικαταβολή κατά την παράδοση
    • με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό: (ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΧΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ)
    • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR7701712190006219010086578 Δικαιούχος: ΧΑΝΤΕ ΕΥΘΥΜΙΑ .ΔΗΜ
    • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR3201102630000026377499459 Δικαιούχος: ΧΑΝΤΕ ΕΥΘΥΜΙΑ. ΔΗΜ
    • ALPHA BANK: GR2501404140414002101006443 Δικαιούχος: ΧΑΝΤΕ ΕΥΘΥΜΙΑ. ΔΗΜ
    • Με καρτα (Visa ,Mastercard )

Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει μέσω mail στο efixante@gmail.com την απόδειξη πληρωμής.
Εάν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί ούτε τότε, έχει το δικαίωμα να αγοράσει οτιδήποτε επιθυμεί οποιαδήποτε άλλη στιγμή εντός διαστήματος 2 μηνών από την αρχική ημερομηνία αγοράς του (εξαιρούνται περίοδοι προσφορών και ειδικών εκπτώσεων), κατόπιν συνεννόησης με το ediafanes.gr


2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το ediafanes.gr οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες, το ediafanes.gr δεν φέρει καμία ευθύνη.
Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με e-mail efixante@gmail.com ή με τηλέφωνο στο 2310792676 και το ediafanes.gr έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.
Σημειώστε βέβαια πως το ediafanes.gr σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλαυτα το ediafanes.gr θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.
Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται πιο πάνω στο άρθρο 1 (πολιτική επιστροφής και αλλαγής προϊόντων).

Follow us
TOP

SHOPPING BAG 0

ΓΥΝΑΙΚΑ
ΑΝΔΡΑΣ
ΠΑΙΔΙ